16, Φεβ 2019

Επιτέλους, ανανεωθήκαμε

-

Ετικέτες

Ο σοφός ελληνικός λαός (που έχει μια ατάκα για όλα…) λέει : “του τσαγκάρη τα παιδία, περπατούν ξυπόλητα”, θέλοντας να τονίσει ότι πολλοί επαγγελματίες δεν επωφελούνται για τους ίδιους από τις υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες τους. Κάπως έτσι συμβαίνει και στον κλάδο μας, κάπως έτσι έγινε και με το δικό μας νέο website που κόντεψε να παλιώσει πριν βγει στον αέρα.
Για όσους δεν το ξέρουν, η δουλειά μας είναι πολύ απρόβλεπτη σε όλα τα επίπεδα. Δεν μπορείς να προγραμματίσεις εύκολα, γιατί συχνά προκύπτουν τεχνικά και – όχι μόνο – θέματα που σου αλλάζουν όλο το χρονοδιάγραμμα. Το να φτιάχνεις ένα καλοσχεδιασμένο website θέλει μελέτη, χρόνο και υπομονή. Εμείς, έχοντας πάντα ως προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πελατών μας, χτίσαμε το νέο μας website με αργά βήματα, αλλά προσπαθήσαμε να συμπεριλάβουμε αυτό που ακριβώς είμαστε και τίποτα περισσότερο.

Είμαστε αυτό που βλέπετε

Έχουν περάσει πάνω από 10 χρόνια που ξεκίνησα το ταξίδι της Afternet και μέσα σε όλη αυτή την πορεία, έχω δει εκατοντάδες website του κλάδου μας, έχω διαβάσει αμέτρητες γραμμές ίδιων κειμένων, ίδιου ύφους, δεκάδες sliders που παρουσιάζουν projects, case studies και πολλά αλλά. Για την ακρίβεια έχω κουραστεί να διαβάζω για εταιρείες που προσφέρουν «εξαιρετικό design», που είναι πάντοτε «συνεπείς», που είναι «innovative», που είναι «οι καλύτεροι», «οι εξυπνότεροι», «οι ομορφότεροι» που που που…

Όταν σχεδιάζαμε το νέο μας site, η σκέψη μου ήταν μία και μοναδική: να παρουσιάσουμε αυτό που ακριβώς είμαστε και να δείξουμε απλά όσα έχουμε κάνει μέχρι σήμερα και μπορούμε να κάνουμε για τους πελάτες μας. Χωρίς κοινότυπα κείμενα που ευλογούν τα γένια μας (και συνήθως δε διαβάζει κανείς), χωρίς δεκάδες υπηρεσίες που δεν μπορούμε να προσφέρουμε, χωρίς την ψευδαίσθηση γνώσεων που δεν έχουμε, χωρίς εν ολίγοις να παρουσιάσουμε κάτι που δεν είμαστε.

Να αφήσουμε τον επισκέπτη να σχηματίσει την δική του εικόνα για το ποιοι πραγματικά είμαστε και τι μπορούμε να προσφέρουμε.

Ένα website γεμάτο landing pages

Ένας βασικός κανόνας εξαρχής ήταν: όχι άλλα slider με έργα στην αρχική σελίδα. 8 στα 10 websites εταιρειών (λέμε τώρα…) του κλάδου μας , έχουν αυτή τη δομή. Είναι δεδομένο και το λέω σε κάθε ευκαιρία ότι η δουλειά μας αποδεικνύεται μόνο με τα έργα μας. Είναι η πιο τρανή απόδειξη τι μπορούμε να κάνουμε ως εταιρεία και ένα από τα βασικότερα κριτήρια γιατί να μας επιλέξει κάποιος. Οπότε απαγορεύθηκε ο slider στην αρχική σελίδα…

Αξιολογώντας τα στοιχεία από το Google Analytics όλα αυτά τα χρόνια, κι έχοντας την αίσθηση της καθημερινότητας, κατέληξα (δεν ήταν και πολύ δύσκολο…) στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι που επικοινωνούν μαζί μας, έχουν επισκεφθεί απευθείας (μέσω αναζητήσεων στο Google) κάποια εσωτερική μας σελίδα, κι όχι μπαίνοντας από την αρχική. Επομένως η ιδέα ήταν να στήσουμε με τέτοιο τρόπο το site ώστε κάθε του σελίδα να μπορεί από μόνη της να δίνει όλη την εικόνα στον επισκέπτη όχι μόνο για το αντικείμενο το οποίο περιγράφει αλλά και για την εταιρεία γενικότερα. Θα δείτε ότι δε διαφοροποιείται κατά πολύ από το στήσιμο, της αρχικής σελίδας. Για την ακρίβεια είναι περίπου ίδια.

Αποφύγαμε τις πολλές φωτογραφίες και προτιμήσαμε περισσότερο κείμενο, μικρής έκτασης που να αναφέρει τα απολύτως απαραίτητα. Σκεφτήκαμε τον επισκέπτη μας που μπαίνει από το κινητό και προσπαθήσαμε να του κάνουμε την πλοήγηση εύκολη και γρήγορη.

Πιστεύουμε ότι είναι κάτι διαφορετικό κι ανυπομονώ να ακούσω την άποψή σας.

Τι ακολουθεί

Η χρόνια που μας μπήκε μας βρήκε κατά την ανάπτυξη ενός e-shop, για μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες βρεφικών ειδών στην Ελλάδα και όχι μόνο. Είναι το αποτέλεσμα μιας μακροχρόνιας συνεργασίας σε άλλα project, μέσα από τα οποία χτίστηκε μια σχέση αμοιβαίας εκτίμησης κι αναγνώρισης. Ανυπομονώ να πω περισσότερα, αλλά θα κάνω υπομονή μέχρι να βγει το νέο μας project στον αέρα.

Κατά τα άλλα, συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε και να μεγαλώνουμε μαζί με τους πελάτες μας. Υπολόγιζα πριν λίγο καιρό ότι ένα μεγάλο μέρος των συνεργασιών μας, έχει μέσο όρο ζωής πάνω από 7 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι συνεργασίες που ξεκινάμε αντέχουν στο χρόνο, κάτι που με κάνει να πιστεύω ότι μάλλον κάτι κάνουμε καλά ή τουλάχιστον προσπαθούμε.

Δεν ξέρω αν τελικά είμαστε μικρή, μεσαία ή μεγάλη εταιρεία, όπως επίσης δεν ξέρω αν είμαστε οι top, οι high, οι number one κτλ. κτλ. Για την ακρίβεια δε με έχει απασχολήσει ποτέ. Αυτό που ξέρω είναι ότι δουλεύουμε πολλές ώρες, προσπαθούμε πάντα να δίνουμε το καλύτερο για τους πελάτες μας, εκτιμούμε πραγματικά την εμπιστοσύνη τους και είμαστε πάντοτε ειλικρινείς απέναντι τους.

Με αυτή τη φιλοσοφία ξεκίνησα και με αυτή θα συνεχίσουμε όσο κι αν αλλάξει το μέγεθός μας στο μέλλον. Αισθάνομαι τυχερός για την ομάδα που έχουμε χτίσει, οποία ακολουθεί όλες τις αρχές που είχα εξαρχής φανταστεί για αυτή την εταιρεία και για το επίπεδο των υπηρεσιών που θέλω να παρέχουμε στους πελάτες μας.

Μπορείτε να δείτε τώρα το νέο μας site κι αναμένω εντυπώσεις και παρατηρήσεις…

Written by

Νίκος ΚορδιστόςFounder, Managing Director, Πανιώνιος και κολλημένος με τη Χίο