4.Τεχνική Υποστήριξη ιστοσελίδων
4.1 Γενικοί όροι
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αναλαμβάνει να προσφέρει προς τον ΠΕΛΑΤΗ υπηρεσίες συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, για χρονικό διάστημα που συμφωνείται μεταξύ τους.
Η συντήρηση και τεχνική υποστήριξη θα περιλαμβάνει:
- Την επίλυση τυχόν δυσλειτουργιών ή προβλημάτων που θα προκύψουν στην ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ και θα βασίζονται σε σφάλματα κατασκευής (“bugs”).
- Την επίλυση από εξειδικευμένους τεχνικούς των αποριών για την αντιμετώπιση δυσκολιών που ενδεχομένως εμφανισθούν στους διαχειριστές της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ.
- Παρακολούθηση (monitoring) της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ και άμεση επέμβαση σε περίπτωση βλάβης.
- Την προληπτική συντήρηση της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ κάθε εφτά (7) ημέρες , σε ημέρες και ώρες που θα συμφωνούνται μεταξύ του ΠΕΛΑΤΗ και της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η προληπτική συντήρηση θα συνίσταται στον γενικό έλεγχο της εμφάνισης της ιστοσελίδας, στην συντήρηση της βάσης δεδομένων και σε λοιπές τυχόν ρυθμίσεις στο λογισμικό του web server στον οποίο φιλοξενείται η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ και οι οποίες θεωρούνται αναγκαίες. Η συντήρηση της ιστοσελίδας θα γίνεται με όλους τους τεχνικούς κανόνες από εξουσιοδοτημένους και εκπαιδευμένους τεχνικούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, εντός των ωρών εργασίας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 9 π.μ – 6 μ.μ. Κατά την διάρκεια συντήρησης της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ , ενδέχεται να διακόπτεται η λειτουργία της για περιορισμένο χρονικό διάστημα και πάντα κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης με τους διαχειριστές της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ.
- οτιδήποτε άλλο απαιτηθεί για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της Ιστοσελίδας.
4.2 Υποχρεώσεις Πελάτη
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ αναλαμβάνει να τηρεί όλες τις οδηγίες που έχει λάβει από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την σωστή καταχώρηση περιεχομένου στην ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ. Επίσης, ο ΠΕΛΑΤΗΣ υποχρεούται να τηρεί όλους τους κανόνες ασφαλείας που αφορούν στην διαχείρισης της ιστοσελίδας, με την παροχή δικαιωμάτων μόνο σε εξουσιοδοτημένους εκπαιδευμένους χρήστες.
4.3 Καθήκον εχεμύθειας
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ συμφωνούν ότι δεν θα κοινοποιήσουν σε τρίτους, παρά μόνο για σκοπούς που σχετίζονται με την παρούσα, οποιαδήποτε πληροφορία που από τη φύση της ή μετά από συμφωνία θεωρείται εμπιστευτική, ενδεικτικά αναφερόμενων εγγράφων, αναφορών, λογισμικού, οργανωτικών πληροφοριών, σχεδίων, εικόνων, κινούμενων εικόνων, βίντεο, φωτογραφιών, ηχητικών σημάτων, γραφικών, της ηλεκτρονικής διεύθυνσης του ΠΕΛΑΤΗ κ.ά.
4.4 Αναγγελία Αιτημάτων Υποστήριξης
Όλα τα Αιτήματα Υποστήριξης αποστέλλονται από τον ΠΕΛΑΤΗ αποκλειστικά και μόνο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ακόλουθη διεύθυνση (e-mail) helpdesk@afternet.gr. Αιτήματα που αποστέλλονται σε άλλη διεύθυνση email, μέσω SMS, Viber, Facebook Messenger κτλ. δεν θα λαμβάνονται υπόψη. Επίσης, δεν είναι αποδεκτή σε καμία περίπτωση η τηλεφωνική αναγγελία βλάβης ή αιτήματος για υποστήριξη. Ακόμα κι αν προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιον από τους τεχνικούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να στείλει αναλυτικά το αίτημα του στην διεύθυνση email που προαναφέρθηκε.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περιπτώσεις όπου δεν είναι δυνατή η λήψη της γραπτής αναγγελίας βλάβης , για λόγους που οφείλονται σε τρίτους (εταιρεία παροχής σταθερής τηλεφωνίας , φορέας παροχής πρόσβασης στο Διαδίκτυο κτλ.).
Αιτήματα υποστήριξης που παραλαμβάνονται μετά τις 6 μ.μ. θα εξετάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
4.5 Χρόνος απόκρισης στα Αιτήματα Υποστήριξης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να ανταποκρίνεται εντός του χρονικού ορίου που έχει συμφωνηθεί με τον ΠΕΛΑΤΗ σε αιτήματα τεχνικής υποστήριξης και αποκατάστασης προβλημάτων και βλαβών του ΠΕΛΑΤΗ.
Εφόσον ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει ενεργό συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης ή άλλη ειδική συμφωνία με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ο χρόνος απόκρισης καθορίζεται από την συμφωνία αυτή.
Εφόσον ο ΠΕΛΑΤΗΣ δεν έχει ενεργό συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν έχει καμία υποχρέωση να ανταποκριθεί εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Ο χρόνος απόκρισης εξαρτάται από το φόρτο εργασίας τη χρονική στιγμή που θα παραλειφθεί το αίτημα και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι μικρότερο των πέντε (5) εργασίμων ημερών.
4.6 Εξαιρέσεις βλαβών και Αποποίηση Ευθύνης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία υποχρέωση προς τον ΠΕΛΑΤΗ εάν αυτός χρησιμοποιεί λογισμικό μη συμβατό με αυτό που απαιτείται για την συντήρηση της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, όπως : παράνομα προγράμματα λογισμικού, Ιστοσελίδες με μη ασφαλές περιεχόμενο , αλλαγή και απώλεια συνθηματικών (password).
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιοδήποτε περιεχόμενο δημοσιεύει ο ΠΕΛΑΤΗΣ στην ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για το περιεχόμενο των ενημερωτικών email (newsletter) που ενδέχεται να αποστέλλει ο ΠΕΛΑΤΗΣ σε λίστες παραληπτών, εάν αυτά δεν τηρούν τους κανονισμούς περί ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για έμμεσες ζημιές που προκαλούνται στον ΠΕΛΑΤΗ ή στους παραλήπτες των ενημερωτικών email που ενδέχεται να αποστείλει ο ΠΕΛΑΤΗΣ , εάν αυτά περιέχουν ιούς ή άλλα επιβλαβή προγράμματα.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ αναλαμβάνει να τηρεί τους Όρους χρήσης και την Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων, όπως αυτά έχουν δημοσιευθεί σε εμφανές σημείο της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για περιπτώσεις υποκλοπής δεδομένων πιστωτικών καρτών, τα οποία ενδέχεται να καταχωρούνται μέσω της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ για την εξυπηρέτηση εμπορικών σκοπών μεταξύ του ΠΕΛΑΤΗ και των επισκεπτών της ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ.
Εξαιρούνται από την παρούσα σύμβαση και ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για έμμεσες ζημιές που προκαλούνται στον ΠΕΛΑΤΗ για βλάβες οφειλόμενες σε κακή ή μη συνήθη χρήση . Βλάβες οφειλόμενες σε μη συνήθη χρήση θεωρούνται: βανδαλισμός, καταστροφή, πυρκαγιά, θεομηνία, πτώση αντικειμένων, βίαιος χειρισμός, δολιοφθορά, αυταπόδεικτη υπέρταση του ρεύματος, επέμβαση μη εξουσιοδοτημένων προσώπων σε περίπτωση βλάβης, προβλήματα λόγω ανωμαλιών στις γραμμές επικοινωνίας και στην παροχή ρεύματος.