Kickoff Meeting

Το “kickoff meeting” είναι μια συνάντηση που διοργανώνεται στην αρχή ενός έργου ή μιας διαδικασίας για να ξεκινήσει την εκτέλεσή του. Συνήθως, η συνάντηση αυτή συγκεντρώνει τα μέλη της ομάδας που θα εργαστούν στο έργο, καθώς και τους ενδιαφερόμενους εμπλεκόμενους, όπως ο πελάτης ή οι ενδιαφερόμενοι διαχειριστές.

Σκοπός του kickoff meeting είναι να θέσει τις βάσεις για το έργο, να διασφαλίσει ότι όλοι οι συμμετέχοντες κατανοούν τις προσδοκίες, τους στόχους και το χρονοδιάγραμμα, και να καθορίσει τους ρόλους και τις ευθύνες των μελών της ομάδας. Επίσης, μπορεί να συζητηθούν οι διαδικασίες εργασίας, οι προσδοκίες του πελάτη και οποιαδήποτε άλλα θέματα που επηρεάζουν την εκτέλεση του έργου.

Το kickoff meeting αποτελεί συνήθως το πρώτο βήμα προς την επιτυχή έναρξη και ολοκλήρωση ενός έργου ή μιας διαδικασίας.

Στείλτε μας ένα brief
Πείτε μας για το project σας με όποιον τρόπο σας βολεύει και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας.